Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Draagt zorg voor jouw personeel en alle bijbehorende taken
Draagt zorg voor jouw personeel en alle bijbehorende taken
Wij zijn jouw kennis partner.
Taqt heeft alle kennis in huis om jou strategisch en uitvoerend te ontzorgen rondom alles dat met jouw personeel te maken heeft.
Wie werken er bij Taqt?
Beata Kersys
Sinds oktober 2023 is Beata werkzaam als Backoffice medewerker bij Taqt. Haar dagelijkse werkzaamheden zijn erg divers, van kwesties met betrekking tot verloning, ziekteverzuim, klantadvies en fasebeheer tot het beantwoorden van vragen van medewerkers.
‘Waar ik persoonlijk enthousiast van word, zijn de rozen in mijn tuin, het lezen van een goed boek, het maken van een lange wandeling met mijn Duitse herder of lekker (uit)eten.’
Evi Groenen
Evi maakt sinds augustus 2023 deel uit van het Taqt team. Als spin in het web binnen het HR/Relatiebeheer team houdt Evi zich bezig met het regelen van facilitaire zaken, organiseren van teamuitjes, het beheren van relaties en heeft daarnaast diverse HR-taken.
Voor het hooghouden van al deze ballen is de nodige brandstof vereist. Haar dagelijkse brandstof bij Taqt? Leuke collega's, een dubbele espresso en af en toe een haver cappuccino.
Jamie Faulhaber
Jamie houdt zich als backoffice medewerker bezig met allerlei administratieve zaken op het gebied van personeels- en salarisadministratie.
‘Ik zorg er onder andere voor dat de medewerkers hun salaris op tijd en correct ontvangen. Mede dankzij mijn leuke collega’s doe ik dit met veel plezier, maar ook omdat bij Taqt geen dag er hetzelfde uitziet.’
Matt van Aken
Als accountmanager houdt Matt zich bezig met acquisitie, sales en relatiebeheer. Naast zijn functie als accountmanager is Matt gecertificeerd (extern) vertrouwenspersoon voor onze klanten.
‘Mijn eerste bakkie zwarte koffie gaat er om 08.30u in, dan drink ik ‘m graag samen met mijn collega’s op kantoor. Of ik sport? Ik heb twee jonge kinderen die er wel voor zorgen dat ik aan mijn 10k stappen per dag kom. Stilzitten is niet mijn ding.’
De oprichters
Jon Wijnakker
Vanuit mijn achtergrond in de HR ben ik na diverse omzwervingen sinds 2011 actief in de uitzend/flexbranche. Aanvankelijk in een commerciële rol. Later meer op de achtergrond als allround functionaris bij een backoffice partij, belast met het oplossen van arbeidsjuridische of salaris technische vraagstukken. In deze periode ben ik onder de indruk geraakt van het klantgerichte, dienstverlenende werk dat vanuit een externe HR partner geboden kan worden. Echt van meerwaarde zijn en verantwoordelijkheid nemen, dat is wat me drijft. Niet alleen vanuit adviserende maar ook vanuit een uitvoerende positie.
Na veranderingen in de markt en maatregelen van overheidswege, werd me duidelijk dat het anders moet. Het duurzame model voor een ondernemer om volledig ontzorgd te worden op HR gebied, begint bij de eigen salarisadministratie. Medewerkers op eigen loonlijst aannemen en van daaruit de samenwerking cq. ondersteuning zoeken met een gespecialiseerde HR partij. Taqt is hierop het antwoord.
Dirk Flintrop
Na een succesvol avontuur in de payroll sector heb ik mijn bedrijf in 2016 verkocht. Daarna ben ik bij diverse projecten betrokken geweest en heb ook altijd affiniteit gehouden met deze sector. Het contact met mijn (oud) klanten heb ik altijd onderhouden en hierdoor merkte ik dat er nog steeds veel behoefte is om ontzorgd te worden op het gebied van HR en salarisadministratie, precies wat ik altijd met de payroll constructie gedaan heb.
Nu, een aantal jaren en diverse veranderingen in de wetgeving later, zie je een verschuiving in de vraag van ondernemers. Zij willen nog steeds op een professionele manier volledig ontzorgd worden maar ook graag de medewerkers aan zich kunnen binden en ze op de eigen loonlijst plaatsen. Deze toekomstgerichte aanpak is wat Taqt gaat bewerkstelligen.
Je bent van harte welkom
Kom eens langs op kantoor voor een vrijblijvend gesprek.