Welkom bij Taqt – Jouw HR-partner
Bij Taqt maken we HR simpel
Met slimme tools en persoonlijke begeleiding krijg jij grip op je HR-processen, zonder stress. Zo kun jij je volledig richten op de groei van je bedrijf.

Welkom bij Taqt – Jouw HR-partner
Met slimme tools en persoonlijke begeleiding krijg jij grip op je HR-processen, zonder stress. Zo kun jij je volledig richten op de groei van je bedrijf.

Welkom bij Taqt - Jouw HR-partner
Met slimme tools en persoonlijke begeleiding krijg jij grip op je HR-processen, zonder stress. Zo kun jij je volledig richten op de groei van je bedrijf.
Onze visie
Als ondernemer wil je gewoon lekker aan de slag met je bedrijf. Klanten binnenhalen, je team motiveren en werken aan groei. Maar ondertussen word je steeds afgeleid door administratieve taken zoals contractbeheer, verzuimregistratie en salarisbetalingen. Voor je het weet ben je meer tijd kwijt aan personeelszaken dan aan ondernemen.
HR is meer dan administratie. Het is de sleutel tot sterke, gezonde teams die jouw bedrijf vooruithelpen. Daarom leveren wij flexibele en praktische oplossingen die met je meebewegen. Vandaag, morgen en in de toekomst.
Bij Taqt geloven we dat HR geen last moet zijn, maar een strategisch voordeel. Wij zien een toekomst waarin ondernemers zich volledig kunnen focussen op hun groei en ambities, zonder te worden gehinderd door complexe HR-uitdagingen. Ons doel is om een betrouwbare partner te zijn die ondernemers ondersteunt bij het organiseren van hun HR-processen op een slimme, efficiënte en toekomstbestendige manier.
Waarom Taqt?
Bij Taqt ben je geen klantnummer, maar een partner. Samen zorgen we ervoor dat jouw personeelszaken vlekkeloos verlopen, zodat jij je kunt richten op wat je het liefst doet: ondernemen.
Slimme tools
Innovatieve systemen die jou tijd en geld besparen.
Persoonlijk
Altijd één vaste adviseur die jouw bedrijf écht kent.
Flexibel aanbod
Kies wat je nodig hebt, wanneer je het nodig hebt.
Sector-expertise
Of je nu in retail, productie of zakelijke dienstverlening werkt, wij begrijpen jouw uitdagingen.
Wie werken er bij Taqt?

Matt van Aken
Accountmanager
Als accountmanager houdt Matt zich bezig met acquisitie, sales en relatiebeheer. Naast zijn functie als accountmanager is Matt gecertificeerd (extern) vertrouwenspersoon voor onze klanten.
‘Mijn eerste bakkie zwarte koffie gaat er om 08.30u in, dan drink ik ‘m graag samen met mijn collega’s op kantoor. Of ik sport? Ik heb twee jonge kinderen die er wel voor zorgen dat ik aan mijn 10k stappen per dag kom. Stilzitten is niet mijn ding.’

Jamie Faulhaber
Backoffice medewerker
Jamie houdt zich als backoffice medewerker bezig met allerlei administratieve zaken op het gebied van personeels- en salarisadministratie.
‘Ik zorg er onder andere voor dat de medewerkers hun salaris op tijd en correct ontvangen. Mede dankzij mijn leuke collega’s doe ik dit met veel plezier, maar ook omdat bij Taqt geen dag er hetzelfde uitziet.’
De oprichters
De oprichters

Jon Wijnakker
Oprichter
Vanuit mijn achtergrond in de HR ben ik na diverse omzwervingen sinds 2011 actief in de uitzend/flexbranche. Aanvankelijk in een commerciële rol. Later meer op de achtergrond als allround functionaris bij een backoffice partij, belast met het oplossen van arbeidsjuridische of salaris technische vraagstukken. In deze periode ben ik onder de indruk geraakt van het klantgerichte, dienstverlenende werk dat vanuit een externe HR partner geboden kan worden. Echt van meerwaarde zijn en verantwoordelijkheid nemen, dat is wat me drijft. Niet alleen vanuit adviserende maar ook vanuit een uitvoerende positie.
Na veranderingen in de markt en maatregelen van overheidswege, werd me duidelijk dat het anders moet. Het duurzame model voor een ondernemer om volledig ontzorgd te worden op HR gebied, begint bij de eigen salarisadministratie. Medewerkers op eigen loonlijst aannemen en van daaruit de samenwerking cq. ondersteuning zoeken met een gespecialiseerde HR partij. Taqt is hierop het antwoord.

Dirk Flintrop
Oprichter
Na een succesvol avontuur in de payroll sector heb ik mijn bedrijf in 2016 verkocht. Daarna ben ik bij diverse projecten betrokken geweest en heb ook altijd affiniteit gehouden met deze sector. Het contact met mijn (oud) klanten heb ik altijd onderhouden en hierdoor merkte ik dat er nog steeds veel behoefte is om ontzorgd te worden op het gebied van HR en salarisadministratie, precies wat ik altijd met de payroll constructie gedaan heb.
Nu, een aantal jaren en diverse veranderingen in de wetgeving later, zie je een verschuiving in de vraag van ondernemers. Zij willen nog steeds op een professionele manier volledig ontzorgd worden maar ook graag de medewerkers aan zich kunnen binden en ze op de eigen loonlijst plaatsen. Deze toekomstgerichte aanpak is wat Taqt gaat bewerkstelligen.
Je bent van harte welkom
Kom eens langs op kantoor voor een vrijblijvend gesprek.